اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


جام جهانی و تبلیغات تلویزیونی

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ب.ظ



اول ازتون عذر میخوام چون انگشتم شکسته و نمیتونم خیلی بنویسم. فقط یه چیزی خیلی داشت عذابم میداد و اونم تبلیغات تلویزیونیه که هرجور شده دارن محصول و برندشون رو به جام جهانی ربط میدن از پکیج و شوفاژ گرفته تا آدامس! خداییش همینجا از مدرسان شریف تشکر میکنیم که وارد این بازی ها نشد. مثلا میتونست تبلیغ کنه :

به نظرتون کدوم تیم میبره؟  مدرسان شریف!   این بازی چندچند میشه؟  مدرسان شریف!   تیم ملی کی بازی داره؟  مدرسان شریف!

کی؟ مدرسان شریف! چی؟ مدرسان شریف کجا؟ مدرسان شریف

یا مثلا بانک سرمایه:

تیم ملی سرمایه است... جام جهانی سرمایه است... برد سرمایه است...

البته بانکای دیگه م میتونن تبلیغ کنن:

با سپرده گذاری در بانک ... بازی ها رو با لذت بیشتری ببینید!!

تن تاک که دیگه هیچی!

من از وقتی تن تاک خریدم تیم محبوبم همه بازی ها رو میبره و ایشالا قهرمان میشه. به شما هم پیشنهاد میکنم از تن تاک استفاده کنید تا تیمتون تو فینال به تیم من بخوره!!! 

قلم چی هم اینجوری میتونه تبلیغ کنه:

به نام خدا مسی هستم. از کلاس اول دبیرستان توی کلاس های قلم چی شرکت میکردم و الان به این موفقیت رسیدم. 

دیگه بیشتر از این نمیتونم بنویسم! ببخشید دیگه. اگه به ذهنم رسید اضافه میکنم!! 




۹۳/۰۳/۲۸
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۳)

جلالی ی پستی،دست نوشته ای،یادداشتی،گاه نوشتی،ی چیزی بنویس دیگه رفت سر
.
.
.
.
حوصلمون
پاسخ:
من تازه ساعت یک امشب برگشتم. ایشالا از فردا شروع میکنم
چرا انگشتت اوف شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خدا بد نده چرا؟
فقط یه سوال.black slash دقیقا کدومتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خسته نباشی! جلالیم دیگه