اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات





قبل از شروع معرفی خوبه بدونید که برای استفاده از این 2 سایت، نیاز به دونستن تاریخ تولدتون به میلادی دارید. پس اگه تاریخ میلادی تولدتون رو نمیدونید، به اینجا برید و در قسمت تبدیل تاریخ، تاریخ شمسی تولدتون رو بزنید تا تاریخ میلادی رو به شما اعلام کنه...

اول با سایت  شروع میکنیم. شما وقتی به صفحه اول این سایت مراجعه کردید، میتونید از منوی بالا، گزینه های سال یا ماه رو انتخاب کنید. اگر شما گزینه سال رو انتخاب کردید بعدش باید دهه رو انتخاب کنید و بعد از اون هم سال تولدتون تا بدونید توی سال تولدتون چه افراد مشهوری به دنیا اومدن.

اما اگه ماه رو انتخاب کردید، توی صفحه باز شده روی ماه تولدتون و بعد هم روی گزینه more جلوی روز تولدتون کلیک کنید.

حالا تمام افراد مشهور که توی روز تولدتون بدنیا اومدن رو میتونید ببینید. مثلا من که متولد 2 اکتبر هستم، با گاندی و ریچارد سوم هم‌روزم!!!!

البته اگه فکر میکنید این سایت تاریخ تولد ایرانی ها رو نداره، تو همون منوی بالای صفحه روی places کلیک کنید و بعد از پیدا کردن ایران، وارد صفحه ایرانی ها بشید. توی این صفحه اکثرا شخصیت های سیاسی مشهور و ایرانیان خارج از کشور رو میبینید. البته ممکنه توی این صفحه با اسامی مانند «سامی یوسف» هم مواجه بشید که اساسا هر کس جد هفتمش هم به ایران برگرده، حتی اگه پاشو تو ایران نذاشته باشه، ایرانی حساب میشه.

راستی اگه خواستید میتونید با کلیک روی گزینه iranians by career میتونید شخصیت های ایرانی رو براساس دسته بندی هم ببینید.

آدرس این سایت : http://www.famousbirthdays.com

 


اگه از سایت قبلی خوشتون اومد، حتما این سایت رو هم ببینید که به نظر من اطلاعات خیلی جالبی رو در اختیارتون میذاره.

در سایت !You're getting old که به تازگی شروع به کار کرده، شما با وارد کردن روز تولدتون میتونید از معلومات منحصربفردی که این سایت در اختیارتون میذاره لذت ببرید. از اونجایی که این اطلاعات خیلی زیاده، پیشنهاد میکنم خودتون این سایت رو ببینید. همونطور که گفتم تو این سایت میتونید این موارد رو ببینید:

دقیقا چقدر از عمرتون گذشته؟

تا به حال قلبتون چند بار تپیده؟

وقتی به دنیا اومدید جمعیت جهان چقدر بوده؟

تو میانه عمرتون چه اتاق مهمی افتاده؟

تا به حال چه مسافتی رو دور خورشید چرخیدید؟

چنددرصد از هم سن و سال هاتون الان زنده‌ن؟

یه امکان جالب دیگه اینکه تو همون اول صفحه روزهای عمر دو فرد مشهور رو با هم جمع میکنه تا روزهای عمر شما به دست بیاد. یا در قسمت ...You're so old that شما میتونید ببنید تقریبا در میانه عمرتون چه اتفاق مهمی افتاده. مثلا تقریبا در میانه عمر من که در این لحظه 5735 روز عمر دارم، یعنی 2892 روز پیش، توییتر راه اندازی شده!

تازه شما میتونید تمام این اطلاعات رو با دیگران هم به اشتراک بذارید!!

بهتون پیشنهاد میکنم به این 2 سایت حتما سر بزنید!!!

آدرس سایت: http://you.regettingold.com




نظرات  (۲)

اون یکی هم منظورم همون سایت اولی است که اول از لحاظ دهه گفته انتخاب کنید بعد از لحاظ سال.......ولی اینو که میزنی قاعدتا باید چند تا آدم هم سن خودمون بیان که اصن ی وضی دارن........دلم خواست.....ههه.....این ایرانی هم وقتی وارد ش شدم ردیف اول سمت راست عکس کسی رو دیدم که حالم به هم خورد اومدم بیرون......هههه....چقد حرفیدم....
پاسخ:
ما بریم عکسامون رو بذاریم آبروی سال تولدمون رو حفظ کنیم!!
فک کنم تو میانه عمر من سیاره پلوتو دیگه سیاره به شمار نیووردن و بهش جرم فرا نپتونی گفتن.........والا این اینگلیسیش خیلی سخت بود ولی فک کنم منظورش همین بود........راستی اون یکی سایت رو هم از لحاظ ماه من با داوید سیلوا که گند زد چند وقت پیش شباهت دارم.....راستی اون یکی هم قرن نبود دهه بود فک کنم.........به هرحال اون یکی هم چند تا بچه اومد که خیلی بدجور بود بعدش ی صلوات فرستادم......خب دیگه چقد حرفیدم.........بای
پاسخ:
واقعا هم خیلی سخت بود! منظورت از اون یکی چی بود؟! (به هر حال اون یکی هم ...)