اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


معرفی سایت «test your vocab»

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ



خب شما توی صفحه اول این سایت، با چندتا واژه مواجه میشید. در واقع این صفحه مرحله اول از 3 مرحله ایه که شما بعد از اون میتونید بفهمید تقریبا چند کلمه بلدید. پس با دقت هر کلمه ای رو که حتی یک معنی یا شایدم بیشتر از اونو بلدید تیک بزنید! (دیگه خودتون رو که نمیتونید گول بزنید!!)

توی مرحله بعد، سایت با توجه به مرحله اول، چند تا کلمه مناسب انتخاب میکنه. دقت کنید که این کلمات مثل مرحله اول تقریبا از آسون به سخت مرتب شده و به خاطر همینه که احتمالا همه ستون اول رو تیک بزنید و شایدم همه ستون آخر رو خالی بذارید...

این مرحله رو که کامل کردید، یه سری اطلاعات از محل زندگیتون، آموزش هایی که دیدید و ... میپرسه که من با توجه به اطلاعات بچه ها فک نمیکنم توی ترجمه و فهم سوالات با مشکل مواجه بشن...

بعد از اینکه آخرین مرحله رو پشت سر گذاشتید، سایت اطلاعات شما رو حدس و تخمین میزنه! هر تخمین یه لینک ثابت داره که زیرش درج شده! همچنین شما میتونید با اسکرول در صفحه، اطلاعاتی در مورد این سایت و آمار و ارقامش کسب کنید و ببینید که شما در مقایسه با بقیه چه مرتبه ای دارید...

حالا یه سوال ممکنه برای شما پیش بیاد که ما در بهترین یا بدترین حالت به چه عددی میرسیم! راستش من امتحان کردم و به اعداد 45000 و 20 رسیدم!

حالا اگه منتظر اون کلمات فوق العاده سختی که قولشو دادم هستید، باید به پایین صفحه و قسمت hard words مراجعه کنید. اگر هم میخواید درباره طرز کار و خدمتی که این سایت به شما ارائه میکنه، بدونید، همون پایین سایت به قسمت nitty-gritty برید...

 

آدرس سایت: http://testyourvocab.com

خوش حال میشیم نتیجه تستتون رو با ما در میون بذارید... (البته با صداقت!!!)




نظرات  (۵)

loghate dafe ghabl shansi khob oftade bood dobare raftam shodam 3680:| ba ehsasate adam bazi mikonan ina
پاسخ:
من میگم شاید یه صفر اضافه دیدی!
نامرد نکنه عدد رو کم کردی که فرار مغزا نشی!! ما داشتیم بهت افتخار میکردیم
Your total vocabulary size is estimated to be:
33,000
words
To bookmark or share your result, use the following link:
http://testyourvocab.com/result?user=3849820
پاسخ:
اگه واقعی باشه که فوق العاده س!
به کسی نگی هان! یدفه فرار مغزا میشی
۳۲۹۰
پاسخ:
واقعا؟ واسه خودم 2990 در اومده بود! البته من فک کنم یکی دو تا کلمه رو الکی زدم! ینی معنی تقریبیش رو بلد بودم!!!
natijash khili khob shod, vali man ke test nakardam vali khastam begam omadam in post ro khondam :):| fosh nade pls :X
پاسخ:
خدا شفات بده... elahi aaaamiiiiiin...
لا1
مر30
باحاله
اورین اورین
پاسخ:
دیگه اینجوری نظر ن10!