اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


ایده و خلاقیت

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۱۵ ب.ظ



** نظراتتون درباره ایده و خلاقیت رو در نظرات همین پست مطرح کنید **




نظرات  (۱۲)

سلام ... ها ای فینگیلیش که گفتی یعنی چه ؟؟
درضمن It was very great I join it
پاسخ:
کی ؟
سلام جلال امیدوارم جلسه ی بعد با هم یه میز چوبی رو تغییر بدیم و هی ایده بدیم و حال کنیم ...

ناراحت نشو شوخــــــــــــــــــــــــــــــــی بود !!!!
پاسخ:
من ناراحت شدم !
خوب بود ولی با سروصدای بچه ها همیشه کاراخراب میشه حتی اگه عالی باشه
پاسخ:
بسیار جمله حکیمانه و ارزنده ای بود!
سلام زیاد به این یارو 109ه توجه نکن دیونه داره اسم منو خراب میکنه
پاسخ:
فک کردی الان من نفهمیدم احمدلوئی؟ واقعا فک میکنی من فرق استاد واقعی و تقلبی رو نمی فهمم؟ من خیلی باهوشم پسرم!
لطفا نظرات پر بار تر بذار ! عفت کلام داشته باش!!
این جلسه رازی کننده نبود
پاسخ:
سعی میکنم یه مقدار اصلاحش کنم

ممنون از اینکه گفتی
salam kheily khoobe
as weblog khosham omad
پاسخ:
ممنون از نظرت
۲۷ آبان ۹۲ ، ۲۲:۴۰ 66666666666666666666666
امید وارم فهمیده باشی کیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(: :)

از اینکه زحمت کشیدی ازت ممنونیم

اگه میشه جلسه ی بعد بیشتر راجع به روش جالب یادگیری زبان بحرف
پاسخ:
تقریبا فهمیدم!
پس توی نظرسنجی شرکت کن و به روش یادگیری زبان رای بده !
به نظرم این کار اکه عملی شه واقعا برای ما مفیده ممنون از تلاشت امیدوارم هنوزم انکیزه ات رو برای این کار داشته باشی...موفق باشی
پاسخ:
ممنون از اینکه نظر دادی و خوشحالم از اینکه شما هم خوشتون اومده !
منم امیدوارم انگیزه‌م رو از دست ندم !
خوب!
امیدوارم بهتر بشه
پاسخ:
ممنون از نظرت
سعی میکنیم بهتر بشه

واقعا مصباحی هستی ؟
سلام . به نظر من این طرح خوب نیست.
پاسخ:
ممنون از اینکه نظر دادی!
ولی کاش دلیلشم میگفتی!
khob bod va estefade kardim albate age bazi bache ha aziat nakonan va mamnon ke bara bache ha zahamat keshidi
پاسخ:
ممنون از نظرت ولی لطفا دیگه فینگلیش ننویس!
جلالی گرامی این ایده ها بسیار عالی است ولی فقط برای پر کردن زنگ پژوهش اوکی !!!!!!
پاسخ:
نمیدونم منظورتو درست فهمیدم یا نه !