اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


بریم سراغ آینده ...

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ



اونقدر ها حال و حوصله ندارم که زیاد بنویسم

فقط همینو میگم که کلا امروز و گذشته رو فراموش کنیم ... درسته شانس صعودمون کمه ولی بازم تلاشمون رو میکنیم. اگرم صعود نکردیم که دنیا هنوز تموم نشده... ایشالا تو والیبال نتیجه میگیریم...

یه چیز دیگه م اینه که نتیجه امروز تقصیر همه بود نه یه نفر و دو نفر از خود من گرفته تا اون کسی که بی معرفتی کرد و رفت و بقیه بچه ها که خیلی میتونستن روحیه ما رو بالا ببرن ولی نبردن ....




۹۲/۱۱/۲۸
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۶)

شما همیشه گند می زنید

ولی رو که نیست ..........

بیچاره ها همش هم دیگه رو دلداری بدید

اخی دلم سوخت
اقا رضا کنایه نبود......
منظورم با کسی بود که به دوستاش و تیمش پشت کرد.......
ای کاش یه دروازه خالی بود.ماشاا..کم توپیو خراب نکردین .واماامیر خوشحالم که به خدا امید داری وامید وارم امیدت ناامید نشه ولی دوست دارم وقتی نظر میدی نظرت انشا نباشه واز آرایه ی ایهام وکنایه استفاده نکنی
کسی دلداری نداد...
خودمون رو که نمیتونیم گول بزنیم...
اما به خدا امید داریم...به جبران امید داریم...
البته بعضیا با رفتارشون و حرفاشون خوب خودشون رو نشون دادن و من یکی که ازش نا امید شدم
اما امیدوارم موفق باشه
که البته بعید میدونم با این افکار به جایی برسه.............:.:…:…:.:…:
اینقدر به خودتون دلداری الکی ندین قبول کنید که گند زدید مخصوصا عبادی که من جاش بودم دیگه مدرسه نمیودم بگذارید کسانی که درتیم نبودند درباره ی عملکردتون اظهار نظر کنن نه خودتون.
پاسخ:
چرا شلوغ میکنی؟! تو شرایط استرس که دروازه خالیه و میتونی تیمتو با گل نجات بدی، سخت ترین شرایطه! اگه گل نکنی همه چی تقصیر تو میوفته! پس فک نکن حالا خیلی زدن دروازه خالیه راحت بود!
دلداری نمیدم! خودم دارم میگم که موقعیت خیلی خراب کردیم ...
سلام
خدا میدونه که الا ن چقد حالم بده!!!
نمیدونم چی بگم...؛ ولی انگار دوست دارم حرف بزنم....
بازی امروز باز هم برا یکایک ما تجربه بود...
هممون اشتباه کردیم....
از همه بیشتر خودم...
اما مهم اینه که ما با هم یک تیم هستیم و رفاقتامون با ارزش تر از این حرفاس ....
مهم اینه که ما بخاطر پیروزی تلاش میکنیم و برای هم دیگه میجنگیم...
برای سر افرازیه کلاسمون...
هممون میدونیم که شانسه صعودمون پایینه اما مطمئن باشید ما توانایی هامون خیلی بالاست و صد در صد یه روزی قهرمان فوتبال هم خواهیم شد.
اما نیاز به تجربه داریم...
البته اگه قسمت باشه و ایشالا خدا کمک کنه(با دعای همه) ،امسال هم شاید از گروه صعود کنیم ؛که این به بقیه نتایج مربوط میشه...
به قول بچه مذهبیا:
التماس دعا....،،،،،،........
شرمنده ......
پاسخ:
تیر و پنالتی زمانی - دروازه خالی عبادی - 2 تا موقعیت امیر و ...! همه اون صحنه هایی بود که حداقل باید یکیشون گل میشد....
ولی بازم اشکال نداره... من خودم خیلی چیزها از این بازی فهمیدم... یعنی کلا آدم وقتی میبازه خیلی بیشتر تجربه کسب میکنه تا وقتی میبره ...