اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


شاید پایان، شاید آغاز...

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ق.ظ



اولا ممنون که سرنوشت وبلاگ براتون مهم بود...

راستش من خیلی روی این موضوع فکر کردم. تصمیم نهایی رو من نمیتونم بگیرم چون این وبلاگ واسه من نیست که بگم امروز هست یا فردا نیست (آرایه سجع، مراعات نظیر و ...!) ولی من به شخصه تا زمانی که شما ازم خسته نشید و نگید برو!! (شایدم با یه لحن دیگه!!) با پررویی تمام باز هم اینجا هستم. البته برای تابستون وبلاگ یه برنامه هایی دارم. یکیش اینه که اول عسگری رو از لیست نویسنده ها حذف میکنم! (یه لحظه دلم واسه ش سوخت ولی بعدش فهمیدم تو دلم سنگم دارم!) بعدش هم از بچه ها دعوت میکنم اگه به وبلاگ نویسی علاقه دارن، با ما ارتباط برقرار کنن. مخصوصا کسایی که زبان انگلیسی شون خوبه و دستی هم توی ترجمه دارن. البته میخوایم سمت و سوی وبلاگ رو به سمت و سوی دیگه ای ببریم. البته بگم هنوز خیلی تردید دارم و فقط نظر شماست که میتونه منو راهنمایی کنه! ببینم چی میشه. تصمیم نهایی رو بعد از نظر شما و مشورت با بچه ها اعلام میکنیم...




۹۳/۰۳/۲۰
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۴)

برا جام جهانی یه پیش بینی بزار.
یه بازی برای تعطیلات : مستر 90
جایزه ی نفر اولم یه xboxه
پاسخ:
اولی فکر خوبى بود
دومی منظورت رو نفهمیدم
har komaki az dastam bar biad anjam midam faghat ye neda bedi dar khedmatim
پاسخ:
خدمت از ماست! شما فینگلیش ننویس، بقیه کارا پیشکش!!!!
سلام
ببین هر کاری میکنی بکن فقط این عسگری رو جانمن حذف کن.....
چه وضعشه اخه....
ببین چند ماهه که اصن پست نذاشته...
در ضمن تابستون خیلی کارا میشه کرد...

چقد.... گذاشتم

هر هر هر
بی مزه
خدافظ
پاسخ:
الان نگاه کردم آخرین پستی که گذاشته 9 اردیبهشت بوده!!!
داداش وایسا کجا میخوای بری ...........دلمون تنگ میشه..........منم اگه بتونم کمک کنم حتما این کارو میکنم.......نری ها.......افتاد؟؟؟
پاسخ:
فقط به خاطر تو!!!