اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


مسابقه این بار با جایزه!

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ



گفتم تا دیر نشده بهتون بگم که قصد داریم یه مسابقه ترتیب بدیم که توی ایام نوروز بیکار نباشیم. پس تو عید هر وقت بیکار شدید یه سر به اینجا بزنید . این بگم که جایزه به نفر اول تعلق میگیره و مسلما اگه دیر برسید، از رقابت جا میمونید. جایزه ش هم فعلا قطعی نیست ولی بدونید خیلی هم همچین کم نیست!

پس نگید ما نمیدونستیم هان! از الان گفتم که همه بدونن...

 

راستی! با تشکر از اونایی که میان وبلاگ ولی نظر نمیذارن! تازه افتخارم میکنن.... اگه میدونستید این نظراتون تو انگیزه ما چقدر نقش داره، روزی 40 - 50 تا نظر میذاشتید...




۹۲/۱۲/۲۶
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۶)

bad az chand vaght salam be hamegi age khobi badi didid halal konid, hamaton sale khobi dashte bashid , asheghe hamatonam , kiss u!!! albate bayad hame begam ke bale aghaye...
پاسخ:
ey khoda! dobare in oomad figlish benevise!
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۹ آقا امِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
عید همه مبارک...
امیدئارم همه منو حلال کنن...
نوگر همم هستم...
دوستون دارم
بوووووووووس
پاسخ:
بله آقای ....!
بزار حالا که دارم شخصیتمو نشون میدم ی اعترافی هم بکنم......راستش من قصد داشتم آخر سالی ی دل تکونی حسابی ام بکنم و همه چیز رو فراموش کنم ولی ی کم که بیشتر به اتفاقایی که افتاده فک کردم به نتیجه ای جز ادامه همین وضعیت نرسیدم....تقصیر من نی.... .اتفاقیه که افتاده......ببخشن همه ی بچه ها منو لطفن....
پاسخ:
اینو نگی چی بگی ...
ولی قیافه کاپیتان( اربابتو میگم) تو اون لحظه دیدن داشت....دوربین نداشتی بعکسی؟؟؟؟؟؟؟ حیف شد نیومدم.......اه.
پاسخ:
حال میکنم خوب شخصیتتو ابراز میکنی...
کاش از خدا ی چیز دیگه میخواستم!!!
پاسخ:
انتظار بیشتر از این هم ازت نبود
حال کردید مدرسه رو پیچوندم....یوهاهاهاها......راستی والیبال چی شد؟؟؟؟باختیم دیگه؟؟؟؟درسته؟؟؟؟؟نگو که بردیم؟؟؟
پاسخ:
3-1 باختیم...