اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


معرفی سایت «کپی پیست کن»

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ



شما توی منوی سمت راست صفحه چند قسمت مختلف میبینید

کاراکترهای مخفی ویندوز : کاراکترهای خاص ویندوز که با تمام دستگاه های دارای سیستم عامل ویندوز سازگاره و حجم کمی داره و البته سیاه و سفیده...

شکلک های یاهو : که خب معلومه دیگه! شکلک هایی که یاهو ازشون استفاده کرده و میکنه. تفاوتش هم اینه که بصورت عکسه و کاملا رنگی...

شکلک های فیسبوک: مث شکلک های یاهوئه فقط شکلکاش ثابته

تبدیلگر متن به کیوآر کد: یه امکان جالب که من یه سایت بهتر در این مورد سراغ دارم! پس بیشتر درباره ش توضیح نمیدم تا سایت بهتر رو معرفی کنم

تبدیلگرهای تبدیل ظاهر حروف: من فقط نمونه کارهای رو براتو میذارم! دیگه خودتو نمیفهمید

 بـہ اول الفے هـا خوش اومـבیـב / α√αʟ1▣ßł☺❡▣ḯґ / ᗩᐯᗩᒪ1.ᕊᒪᗝᘐ.ᓰᖇ / ɹı˙ƃolq˙⇂lɐʌɐ / Aᴠᴀʟ1.Bʟᴏɢ.Iʀ

تبدیلگر نقاشی به کاراکتر: شما میتونید تو صفحه شطرنجی یه تصویر رو بکشید و اون رو به کاراکتر تبدیل کنید!!

 

من سعی کردم قسمت های اصلیش رو بهتون بگم! دیگه بقیه ش با خودتون...

 

آدرس سایت : http://www.copypastekon.ir

 




۹۳/۰۲/۰۷
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۱)

₯₰🎧♛✿✿☃✄﷼∭∬❧❦♘⁂