اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


نبی سوتی داد یا دروغ گفت؟! اطلاعات در این حد!!

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ



اگه بازی ایران - بلاروس آب نداشت، حداقل واسه نبی نون داشت! جناب نبی، توی مضاحبه شون که اتفاقا چندبار هم از تلویزیون پخش شد، فرمودند: «بلاروس تیم خوبی است که با تفاضل گل یا یک امتیاز اختلاف نسبت به بوسنی از راهیابی به جام جهانی محروم شد!» حالا جالب اینجاست که اولا اصلا این دو تا تیم توی یه گروه نبودن! اینم مدارکش که موجوده ! همونطور که میبینید، بوسنی توی گروه G و بلاروس توی گروه F بوده! بعد نکته جالب تر اینه که بوسنی توی گروه 6 تیمی، بالاتر از یونان و اسلواکی، با 25 امتیاز اول شده اما بلاروس توی گروه 5 تیمی، با 4 امتیاز پنجم شده! حالا برید کیف کنید با این مسئولای فوتبالیمون....

 

مدارک، قرائن، منابع و مآخذ:

شماره 1 - شماره 2




نظرات  (۲)

اولا مگه دعوا داری؟؟؟؟
دیما... من بی ادبی کردم؟؟؟؟؟الان ورور حرفه بدی س آیا؟؟؟؟اگه به نظرت بده.... خب ......عذر،پوزش،معذرت......
سیما:اگه مث بچه آدم این مسخره بازی هارو بزاری کنارو گذشته رو فراموش کنی..... به خودم بگی چی تو فکرته این سو تفاهم ها پیش نمیاد.........(الان بی احترامی نکردما)
چهارما:ی کوچولو م تقصیر سینام شد...........
پنجما:خب بهم حق بده دیگه..........ی کم به خاطرجبهه گیری های مسخره ت (الان بی احترامی نکردما) ی کوچولو بی اعتمادی باشه.......
شیشما:همه جمله هام معلوم بود فقط چون قدیمی بود شاید یادت رفته باشه..
هفتما:میدونم دوما و سوما و....غلطه حوصله نداشتم درس بنویسم
هشتما:انقد مرد هستم که اگه اشتباه از من باشه بگم معذرت میخوام.....
نهما:معذرت
دهما:پوزش
یازدهما:ببخشید
.
.
.
.
صدو نهما:بازم ببخشید.......بابای..............
چ گویم آخر ز وبلاگت دگر/نتوانم بفهمم باورت را مگر
تو نبودی که شعار دادی و ورور کردی؟؟/هی دم از عدل و عدالت،زبان ول کردی...
من ندانم که نظرهایم چ اشکال دارد؟؟/آخر انقادمن نقاد چ ابهام دارد؟؟
مشکل زکجاست؟؟من ندانم آخر/گویی مرا تا بدانم آخر:
چ مشکل داری با من، نفهمم هرگز/چ نفرت داری؟ ندانم هرگز
ولی دانم که دوس داری کاکلی/دوس داری چون که دانم تو خلی
داری ،بدار،مراچه،به درک/چرا نکردی نظرتایید؟؟؟پسرک
کشیدم زحمت اندر تایپش/گرفت اندک وقتی اندر فکرش
بدان قدر زحمت عزیز ،این یعنی/بی من و بعدی، وبلاگ، ندارد معنی.....
پاسخ:
اگه وقت کردی ادبت رو نشون یده
شما وقتی با اسم دیگران نظر میدی و حرفایی مینویسی که من مجبورم جاش ستاره بذارم چی انتظار داری؟
شما یه نظر دادی واسه لحظات بیادماندنی که من یه روز گذاشتم منتظر تایید بمونه. چون میخواستم منتظر بمونم تا جمع شه بعد بذارم. همون کاری که واسه نظر بقیه کردم و بعضی رو حتی 2-3 روز نگه داشتم
امروزم اومدم دیدم نظر رو سینا تایید کرده ولی به پست اضافه نکرده. اول گفتم از تایید بردارم تا بعدا خودم به پست اضافه کنم
ولی بعد گفتم از جنبه ت انتظار نمیره. میدونستم که اگه یه روز دیگه نگهش دارم دوباره یه حرف از خودت در میاری
به خاطر همین اومدم دوباره تاییدش کنم. شما که خودت تو بلاگ اکانت داری میدونی که اگه یه کلیک اضافه بزنی، نظر به جای تایید، به هرزنامه میره. منم حواسم نبود و نگار یه کلیک اضافه زدم. بعدش متوجه نشدم و حتی جوابتم دادم. چند دقیقه بعد سینا زنگ زد و گفت تو نظرو پاک کردی؟ منم اومدم دیدم اینجوری شده. میخواستم یه پست بدم و ازت معذرت خواهی کنم ولی انگار لیاقتش رو نداشتی. الانم میگم که اون مطالبی که نوشتی بودی، نصفشون مجهول بود و من خودم هرچی فکر کردم منظورتو نفهمیدم
من از هیچ کس نفرت ندارم. همه م میدونن که توی وبلاگ سعی کردم همیشه عدالت باشه. حتی توی کوچیک ترین موارد...
شما یه بار دیگه م از واژه ی کاکلی استفاده کردی. ولی من علاوه بر تایید نظر، حتی اون رو به پست اضافه کردم. ولی هیچ وقت اجازه اهانت به هیچ کسی رو توی وبلاگ ندادم و نخواهم داد...
بدون که خیلی نظرات درباره تو بود که تایید نکردم. مثل همه که اگه توی نظری بهشون توهین میشد، چون این وبلاگو متعلق به همه شون میدونستم، نظرو تایید نمیکردم
شما اختیار با خودته اگه نخواستی، دیگه به این وبلاگ سر نزن. خوشحال میشم افراد با ادب تر بیان.... همین