اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


نقد 2 هفته!!

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ



نقد اول: 

واقعا به نظر شما فوت پدر آقای محمودی که واقعا جزو با اخلاق ترین افرادیه که من تو عمرم دیدم (و احساس میکنم اکثر شما هم همچین حسی دارید)، جای یه تسلیت نداشت؟! به نظر من که مدرسه کوتاهی کرد و بعضی از بچه ها تا همین 3-4 روز پیش اصلا از این قضیه با خبر نشده بودن! مدرسه فقط به یه آگهی ترحیم توی برد راه پله اکتفا کرد در حالی که میتونست از سایت مدرسه یا ویدئو پرژکتور بسیار مفید(!) سالن پایین استفاده کنه!

 

نقد دوم:

واقعا مدیریت مدرسه تو بحث سالن ورزشی خیلی ضعیفه! ما خوش بودیم که امسال کلاس های فرزانگان کم شده و اگه خدا قسمت کنه عقده این سه سال رو خالی میکنیم! حالا علاوه بر اینکه عقده مون وا نشد، تازه هر هفته یه مراسم دعوا و جدلم سر سالن داریم که ببینیم بالاخره سالن حق کیه!! بعد از اینکه نیم ساعت از ورزش گذشت، واسه اینکه دلمون رو بدست بیارن میگن حالا چون بچه های خوبی بودین(!) ده دقیقه بیشتر بازی کنید که البته بعد از اون ده دقیقه هم به اندازه کافی چیز شنیدیم...

من هنوز واقعا برام سواله پس وظیفه دبیر ورزش چیه که ما باید بریم مث دزدا قفل سالن رو باز کنیم و ده نفر هم برن دنبال توپ؟!

 

نقد سوم:

چرا ما باید تازه 6 روز مونده به همین نمیدونم چی چی سمپادی ها (همین که باید تحقیقامون رو بفرستیم) تازه از این قضیه با خبر بشیم؟! حالا که رفتیم تو کار پژوهش، یه تشکر هم از طراح بنر پژوهش (که جلوی در آزمایشگاه نصب کردن) هم بکنم که با نوشتن «بسمی تعالی» (فک نکنید غلط املایی از منه! اون اینجوری نوشته بود) باعث شادی و مسرت ما شدن!

 

نقد چهارم:

حالا که ما از مسئولای آموزشی و ورزشی و پژوهشی مدرسه انتقاد کردیم، حیفه از مسئولای پرورشی انتقاد نکنیم که واقعا حق بچه های والیبال رو پایمال کردن! در حدی که تیم اول والیبال، در حد تیم سوم فوتبال جایزه گرفت که البته دلیلش کاملا واضحه! چون اهدای جوایز فوتبال در حضور مسئولین بود اما اهدای جوایز والیبال توی نمازخونه و خیلی ساده و 2 دقیقه ای!! مدرسه م خب بالاخره خیلی براش مهمه که کیا تو مراسم اهدای جوایزن!!

 

و البته با تشکر از آقای رضایی که وقتی دید دانش آموزش نصف مسائلو ننوشته، براش نوشته «کم ناقص» !! بله آقای ...

امیدوارم از نقد آموزشی، ورزشی، پژوهشی، پرورشی این هفته خوشتون اومده باشه!

 



۹۳/۰۲/۰۳
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۳)

آیا می دانید قدمت باشگاه چلسی 109 سال می باشد.
پاسخ:
واقعا؟! راس میگه سال 1905 تاسیس شده!
آقا تقصیر من چیه هر چی نوشته بودن منم نوشتم :D
پاسخ:
به جون خودم از فونتش معلوم بود کی طراحی کرده!!!
bohahahhahaha, man ke hichi naneveshte bodam behem chizi nagoft :D bad bakht jalal
پاسخ:
       آخه از تو کسی انتظار نوشتن نداره که بخواد بهت چیزی بگه (البته من عسگری ام)