اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


پاتوق امتحان!

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ



یه پاتوق واسه هر حرفی که درباره امتحان دارید... کارای اصلیمون اینان

1- رفع اشکال

2- اشتراک گذاری نمونه سوالای شخصی و پرتکرار

3- معرفی کتاب کمک درسی واسه مطالعه

4- صحبت درباره امتحانای گذشته

5- هر چیز دیگه ای که شما صلاح بدونید...

 

امیدوارم بچه ها همکاری کنن چون این قسمت فقط وابسته با شماست! پیشاپیش ممنون از همه کسایی که با ما همکاری میکنن

سعی میکنیم نظرات این قسمتو زود به زود تایید کنیم (اگه بچه های خوبی باشید ممکنه نظرات این پستو آزاد کنیم...)

 

+ قراره نمونه سوال شیمی جواب هم داشته باشه، فقط یه مشکلی پیش اومده که یه مقدار دیر تر نمونه سوال رو میذاریم. 




۹۳/۰۲/۲۷
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۲۳)

فک کنم نوشته بود...آفتابی بود.......وااای چقد من نظر میدم.....مگه من کارو زندگی ندارم آخه.....قول میدم بیشترین نظررو تو این وبلاگ من میدم...کلا تو فضای مجازی ولم.......راستی تو هم دیگه بیخیال شو دیگه حالا که جریان منو امیر تموم شد.......من دوست دارم داش........بابای.....
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۰ سید علی امامی
نمی دونم چرا جمله رو ننوشته. جمله ی:
درفم امروز هوا گرم است.
پاسخ:
معلومه دیگه
هوا : نهاد / گرم : مسند / است : فعل اسنادی
در قم و امروز هم قید بود که تو نمودار نمیومد
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۷ سید علی امامی
توی امتحان زبان فارسی اون جمله ی دقیقا جوابش چی میشد؟
پاسخ:
اون جمله ی دقیقا، دقیقا ینی چی؟
بابایی ازکجا فهمیدی ؟؟؟؟
پاسخ:
همه میدونن! الان از هرکی بپرسی اکبری و بابایی عربی چند شدن، همه میگن 20! آخه چیز واضحیه دیگه نیاز به فهمیدن نداره
عربی 20 شدم
پاسخ:
همچین میگه انگار اولین 20 عمرشه!
منظورت عربی با 3 تا امتحان قبل و بعدش بود؟ اینا هستن مینویسن +- 3 (ای بابا! این مثبت و منفی مثلا روهمه!!)
منفی had to چی میشه
پاسخ:
گذشت دیگه! میشد didn't have to ...
جواب سوال 34 تو نمونه سوال 3 کدوم گزینه میشه؟
پاسخ:
نامرد رفته همه نمونه سوال هارو خونده!!!!!
جلالی سوالای امتحان عربی پارسال رو نمی خواد بزاری. خیلی آبکیه
دنبال سوالی بگرد که در خد امتحانای میرحسینی باشه.
پاسخ:
معلوم نیست! شاید دلش به رحم اومد آسون داد
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۱ \ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /
خداییش کسی بود که اون مول واکنش دهنده به فراورده رو بدون اینکه داودی بهش بگه، خودش درست حل کنه؟
سوالش خیلی نامردی بود
گند زدم. خیلی سخت بود
inja qom e saat 11:53 e man hanoz shimi ro dorost shoro nakardam. i love u etemad benafs
پاسخ:
اینجا خونمون ساعت راس 12 ... فک کردی من خوندم؟! کسایی مث س.س میرن شیمی رو 3 دور میخونن
خیلیییییییییییییییی سخته
پاسخ:
چی سخته؟!
مگه واسه خرخونا سخت هم وجود داره؟
یه بنده خدایی 3 دور شیمی رو فول خونده ... (همونی که قبل امتحان دینی یه دور کامل شیمیو خونده بود!!)
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۷ سید علی امامی
به آقایون ****** عزیز که شیمی رو تموم کردن تبریک می گم
********* شدددد
پاسخ:
بوسیله * سانسور شد!!!
شمام دیگه با اسم بقیه نظر نذار
راستی جلالی چرا عمرسایت رو نوشته 404 روز؟
پاسخ:
یه اشتباه از من بود!! اصلاح شد
جلالی . فکرکنم میشه میزان مصرف کاغذ. جواب سوالتو میگم
پاسخ:
ممنون
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۵ \ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /
یه سوالم خودم داشتم:

جواب این چی میشه؟
اغلب آن را نشانه ای از پیشرفت یک کشور تلقی می کنند
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۳ \ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /
خیلی راحته! باید از جدول ص 127 کمک بگیری
1 مول پروپان 2200
0.1 مول *220*

1 گرم متان 55.6
*3.95* گرم 220

اونایی رو که ستاره گذاشتم ینی باید جاشون x بذاری و بدستشون بیاری
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۷ سید علی هدایی نیا
سلام یه سوال اقا یه مسئله حدودای صفحه ی 127 گفت :
از سوختن نیم مول اتان c2h6 چند کیلو ژول گرما اراد میشود c=12 ,h=1
کی میدونه اینو چجور حل کرد
واااااااااای دارم هنگ میکنم شیمی ی فصل نخوندم.....خخخخ........این پست رو هم بردار می بینم استرس میگیرم.....
(( ملاک و معیار )) یا ((معیار و ملاک))
پاسخ:
واقعا خسته نباشی!
ono velesh kon, gheir az in kharkhonaii ke shoro karde bodan shimi ro az 2shanbe hafte pish, ma bayad chikar konim?! sakht nista amma khili ziade khili
اقا چراغارو خاموش کن
کارت دارم هههه

فک کنم اگه جعفرى صحیح کنه غلط بگیرههه
پاسخ:
سوال استانی بر اساس کلید صحیح میشه
خیلی سلیقه تاثیری نداره
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۵ \ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /
من خودم چراغ اولو روشن کردم!!

سوالی که گفته بود «برای انتخاب هدف ها و دل بستن به اونا، به ....... و ....... نیاز داریم»
برنامه ریزی رو هم میشه توی جواب نوشت؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی