اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


چندوقت نوشت!!

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ



چند وقت نوشت:

بازم 109! آقا ما هی میخوایم این 109 رو ول کنیم، این مارو ول نمیکنه! اینبار توی ستایش! فقط فک کنم کارگردانه ترسیده آقای نجفی بهش چیزی بگه چون مجبور شد شماره اتاق ستایش و دخترش رو به جای 109، 218 بذاره که بازم ما راضی ایم! حداقل مدیون نشد

نمـونه ســوال میگن چرا نمونه سوالا رو دیر میذاری! خب دوستان گرامی ما دیگه به فکر شما نیستیم که از 10 روز قبل از امتحانا میشینید میخونید. نمونه سوالا از چند روز قبل آماده میشه اما برای نظم بیشتر، روز قبل از هر امتحان راس ساعت 13:30 روی سایت نمایش داده میشه

رکورد زدیم در حد لالیگا! با اینکه فک میکردم توی این مدت امتحانات بازدید کم بشه، ولی خدارو شکر بازدید کم که نشد هیچ، زیادم شد... به خاطر همین هم دیشب (2 خرداد) رکورد زدیم و به بازدید 78 رسیدیدم... البته توی روزهای 27، 30 و 25 خرداد هم به ترتیب با 70، 67 و 67 بازدیدکننده، توی رتبه های بعدین که همونطور که میبینید این تاریخ ها تقریبا توی محدوده ی یه هفته س! از همتون به خاطر حمایتتون که هیچ وقت کم نشده (و ایشالا نشه!!!) تشکر میکنم...

قهرمان اروپا... خب به ما چه!!! امشبم که به سلامتی فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار میشه! ما هم که بی طرف... فقط دلمون واسه رونالدو میسوزه بنده خدا تو عمرش جام لیگ قهرمانان رو از نزدیک ندیده... بذارید حداقل یه بار بچه یه دست بهش بزنه! راستی برید 3-4 میلیون صلوات نذر کنید کاستا و اردا مصدومیتشون خوب نشه به بازی نرسیدن... وگرنه که...! آقا کلا ما کاری نداریم همون اولشم که گفتم: به ما چه!!! ما که بخیل نیستیم حالا بعد 12 سال هم شما بیاید جام رو بگیرید (البته اگه زورتون برسه...) در هر صورت اگه تیمی قهرمان بشه، قالب وبلاگ تا 1 روز مربوط به اون تیم میشه... آخه این حرف بود من زدم؟ اگه تیمی قهرمان بشه؟!!!!!!

جان؟ استیل های رونالدو در حالت های مختلف؟! گفتم رونالدو یاد پست رونالدو یا مسی که عسگری گذاشت افتادم! این بَشَر (گفتم شما بی سوادید یه وقت بِشِر نخونید) مث ستاره ها هر 58.75 سال یه بار میاد یه نگا به وبلاگ میندازه میره... تو همون یه نگاه هرچی ورودی چرت و پرت گوگله یه تنه کشیده طرف وبلاگ! از جمله : «استیل های رونالدو در حالت های مختلف»، «آموزش ضربه آزاد به سبک مسی توسط خود مسی»، «دریبل زدن رونالدو به بهترین مدافعان جهان»، «دانلود ضربه ی آزاد به سبک رونالدو» و «مسی و رونالدو مشکل دارند»! لازم به ذکره اینا دقیقا و عینا کلمات ورودی گوگل به وبلاگه که مدارکش موجوده! (ایشالا آخر سال رو میکنم....) 

زومیت چی شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد؟ زومیتم که بنده خدا اسپانسر (ببخشید پشتیبان مالی) پیدا نمیکنه جایزه نمیذاره! ما هم دیدیم سوالاشو به بچه 5 ساله بدی ذوق میکنه میگه 10-12 تا دیگه بده حل کنم (الان باید بخندیم؟!) به خاطر همین گفتیم نذاریم این بچه بازی هارو. معمای جدیدشم که ادبیات نوشتارش در حدیه که یکی کامنت (ببخشید دیدگاه) گذاشته: زومیت بهت پیشنهاد میکنم از بسته آموزشی بـ*لـ* بـ*لـ* استفاده کن (چون گفتیم تبلیغات نشه، الف هاشو شطرنجی کردیم!!) ما هم منتظریم بلکه سوالش از گنگی درش بیاد حلش کنیم! راستی یه چیزی... تیترای این پست به ترتیب شده بود. این زومت اومد خرابش کرد! به خاطر همین متنو کشیدم... :دی

مرسی ساعت! بازی های مهم جام جهانی توی بهترین ساعات روز هرچند که ساعت 1 و 2 واسه بعضیا خیلی خوب نیست! (منظورم ساعت تموم شدن بازی هاس) اما خدارو شکر بازیهای مهم جام جهانی تقریبا همشون حداکثر تا ساعت 12:30 شب شروع میشن که البته دو تا از بازیهای گروه ایران یعنی بازی نیجریه-بوسنی و بوسنی-آرژانتین که تقریبا واسه ما مهمه ساعت 2:30 شب (با ادبیش میشه بامداد) برگزار میشه... ساعت بازیها رو اینجا ببینید...

من در سلامت کامل عقلی هستم! دیگه م حرفی ندارم! بای.................... چن تا نقطه آخرش واسه قضیه همون ترتیبه! راستی این دفه حوصله نداشتم چرت و پرت زیاد گفتم! به بزرگی خودتون ببخشید




۹۳/۰۳/۰۳
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۳)

برا فهمیدن اینکه رونالدو بامنچستر قهرمان شده به مطالعه نیازه؟؟؟؟
پاسخ:
ای خداااااااااااااا! آقا من منظورم با لباس رئال بود
خب دوس دارم ی تسلیت بگم به بارسایی های عزیز و بهشون بگم......گریه نداره که شمام ایشالا ی روزی وقتی تیم ما به خاطر قهرمانی های زیاد از این رقابت ها انصراف دادیم شاید قهرمان شید.......ولی دیشب از حرف صدر خیلی خندم گرفت......مجموع قهرمانی های بارسا و منچستر و یووه 9تاس ولی ما 10 تایی هستیم.......خخخخخخ
خوشگلم عزیزم نفسم آخه چی بهت بگم؟؟؟؟؟؟!
برو مطالعه کن بعد حرف بزن
رونالدو با منچستر قهرمان اروپا شده
رئالم که رکورد داره
پس هییییییس باش تا چند سال حداقل ......هههه
پاسخ:
من منظورم به لباس رئال بود!