اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


گاه نوشت

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ



چشمم کف پاتون! خداییش والبالیستا گل کاشتن و با بازی خوبشون جلوی برزیل توی بازی دوم خیلی به مردم حال دادن. اگه همینجوری جلوی ایتالیا بازی میکردیم، مطمئنم از ایتالیا هم میتونستیم امتیاز بگیریم. همه خوب بودن جوری که نمیشه گفت فلانی بهتر بود اما فک میکنم از بین همشون میرزاجان پور و محمودی بهتر بودن. موسوی، تشکری و قائمی به حد مطلوب رسیدن، علیزاده و عبادی پور (هر چند که تو این بازی نبود) دارن جا میوفتن. معروف هم بد نیست ولی من ازش انتظار بیشتری داشتم. غلامی و غفور هم با اینکه زیاد بهشون بازی نرسیده، ولی خوب کار کردن و در حد خودشون خوب ظاهر شدن. سرویس های تشکری، موسوی و قائمی هم تاثیر زیادی توی بازی ایران داشته. البته به نظر من از همون اول باید یه فکری به حال دریافت های عبادی پور میشد. این بازی آخر که نبود، روحیه تیم بالاتر بود. من که احساس میکنم دریافت هاش روحیه تیم رو پایین میورود هر چندکه اسپک های خوبی میزد که ولی نمیتونست روحیه خودش و تیم رو برگردونه...

چشم که نیست ما هفته پیش گفتیم چرا تو ایران هر روز یه خواننده اعلام وجود میکنه، 4 تا آهنگ واسه تیم ملی و برزیل نخوندن. ما هم که چشم نداریم نگو اینا منتظر بودن جو بیشتر شه بعد تِرَک بدن بیرون که یواش یواش دارن این کارو میکنن. ولی خب عزیز من میذاری ترک رو دم آخری میدی، تو ترافیک گیر میکنه، اون وخ بخاطر شلوغی لای در میمونه، هیشکی نمیاد آهنگ رو گوش کنه. بهتر بود قبلش یه راهنمایی از من میگرفتی بهت میگفتم

چشمت روز بد نبینه... واقعا خجالت داره توی مدرسه ای که ادعا داره بهترین مدرسه استان و جزو مدارس برتر کشوره، سوال سوخته به عنوان امتحان خرداد استفاده بشه. جالبه که نه معاون و نه مدیر (اونطور که خودشون گفتن) از این قضیه خبر نداشتن. ولی اینجوری که بوش میاد، اگه قضیه به جاهای باریک بکشه، احتمال برگزاری مجدد امتحان هم «ممکنه» وجود داشته باشه.

بپا چشم نخوری! وزیر ورزش و جوانان هم که لطف کردن و توی، نطق مفصلشون توی مراسم باشکوه (!) بدرقه تیم ملی فرمودن: حالا که مرحله اول جام جهانی رو پشت سر گذاشتید و مردم رو خوشجال کردید، توی مرحله «نیمه نهایی» هم خوب بازی کنید تا مردم خوشحال بشن (البته من نقل به مضمون کردم) ولی خداییش وزیر ورزش برزیل (اگه داشته باشن) هم یه همچین حرفی نمیزنه! ایران... نیمه نهایی... به ما نمیخوری آخه!!

والیبال رو با چشم خودتون ببینید اگه میخواید بازی های والیبال که توی تهران برگزار میشه رو از نزدیک و با چشمای خودتون ببینید، میتونید از اینجا بلیتش رو که فقط به صورت الکترونیکی فروخته میشه، خریداری کنید. برنامه بازی ها رو هم که توی این پست گذاشتیم...




۹۳/۰۳/۱۷
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /

نظرات  (۴)

kori cheshme bazia gharare emtehan mojadad gerefte beshe, albate ye moghe be khodeton nagirid**khonaye aziz ba shoma nistam ba ye bande khodam ke khodesh midone
پاسخ:
فعلا که گفتن صداشو در نیارید!!
منظورت کدوم امتحانه؟
پاسخ:
امتحان ادبیات
http://s5.picofile.com/file/8125806576/IMG_20140605_WA0000.jpg
پاسخ:
چون خانومه روسری سرش نیست، نمیشه بذارم. با پینت موهاشو خط خطی کن.
دستشون رو هم شطرنجی کن
به جای عشق هم از عـ** استفاده کن!
غیر از این شرمنده م
جان من اینو بزار
http://s5.picofile.com/file/8125805992/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B4_%DB%B0%DB%B5_%DB%B2%DB%B7_%DB%B1%DB%B9_%DB%B3%DB%B5_%DB%B5%DB%B3.png
پاسخ:
قربون قدرت خدا!!!