اول الفی ها !

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم

اول الفی ها !

بلاگ خیلی اختصاصی کلاس اول 1 دبیرستان مجتمع آموزشی شهید قدوسی قم (تیزهوشان)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرین نظرات
تبلیغات


امشب دلم آرزوی تو دارد

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ



خدایا امشب آمده ام ،پشیمان،درمانده،نالان، و تو ای عذر پذیر مرا بپذیر...

امشب که همه در ها بسته                              درمانده و رانده دل خسته

 بر در تو بزنم                              هم ره خود ببرم

خداوندا امشب آمده ام که اعتراف کنم

آمده ام بگویم:قلبم را از عشقت خالی کردم و پر از دنیاپرستی،لبریز از هوی هوس...ولی...

دل شده دل بند به دنیای خاک

کرده فراموش خداوند پاک

اما این هوی پرست گنه کار می خواهد توبه ی نصوحی کند مگر نه اینست که هر کسی از کبایر دست بکشد از صغیره هایش میگذری

خدایا امشب آمده ام عهدیببندم با جانان که دیگر غیبت نکنم دیگر دروغ نگویم و تهمت هم نزنم ونماز هایم را...و روزه هایم را...و حق الناس........

...و دیگر قلبی را از خود نرنجانم

ودست و زبانم را کنترل کنم وبا چشمم هوسرانی نکنم- بدرستیکه هر عضوی زنایی دارد-خدایا همه را ترک می کنم و تو هم نور ایمان را قلبم جاری ساز...

...خدایا نور ایمان را قلبم جاری ساز و لذت عبادتت را به من بگردان و بچشان.

-راستی چند وقت است که نمازی با حضور قلب نخوانده ام، و راستی آخرین بار چند روز بود که نمازهایم قضا نشد؟چرا؟...

خدایا از تمام زیبایی های دنیا خسته شده ام و تنها چشم امیدم به توست             الاهی العفو العفو العفو

معبودا

      نه ریایی ، نه تکبر و نه عجب و نه حیایی

                                                       زین پس سینه چاک می کنم و به همه می گویم که من از همه پست تر و روسیه ترم و لطف خداوند است این حیات...

 

...و کم من قبیح سترته ...ولی تو...وکم من مکروه دفعته وکم من ثناء جمیل لست اهل له نشرته...

 

چه بسا گناه ها که نکردم و چه بسا نعماتی که تو بر من ارزانی نداشتی وچه بسا که من خطا ها کردم و چه بسا که توعیب پوشی کردی و چه بسا که من حماقت ها کردم وتو مرا از لب پرتگاهم بالا کشیدی...چه بسا!                                                                           الاهی شکرا شکرا شکرا

خدایا امشب از همه چیز گفتم از زمین گفتم از ززمان گفتم ولی حرف دلم چیز دیگری ست

 

:خدایا معشوق با عاشق چه می کند؟ناز دارد،درست. عشوه دارد،درست.ولی معشوق راضی به مرگ عاشق نمی شود و با مرگ او جزیی از خود را از دست میدهد

-تو جوری بر من خدایی می کنی که انگار همین  یک بنده را داری ولی من جوری بندگی می کنم انگار که هزاران معبود...-

خدایا قلب من از کثرت گناهان مرده است ولی معشوق را می شناسد و پیوسته در پی وصل توست وتنها راه رسیدن به تو هم تقواست...

...-همانا ارزشمند ترین شما نزد من با تقواترین شماست-

و من توبه ی نصوح کردم ومی خواهم با رعایت تقوایت به حریمت ،حریم با صفای الاهی،راه یابم و تا تو یاریم نکنی نمی توانم..........ساعدنی یا رحمن...

امشب این بستر تهمت آغشته ی چشم در راه

بوی تو بوی تو بوی تو دارد.

 

 

الاهی به امید تو.           m.aviny

 

 

 




۹۲/۱۰/۰۹
\ Bᴀᴄᴋ Sʟᴀsʜ /